Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

Καλημερα!

Καλημέρα! Είμαι καινούρια στον χώρο, όποτε θα κάνω λίγο καιρό να προσαρμοστώ.
Κατανόηση, μόνο αυτό ζητώ από εσάς!

Ίσως να πρέπει να μιλήσω λίγο για εμένα για να μπορέσετε να με μάθετε και να με παρακολουθείτε. Λοιπόν, ονομάζομαι Κατερίνα. Είμαι από Λευκάδα, την οποία και  λατρεύω.
Εκεί πηγαίνω κάθε καλοκαίρι από τόσα δα μικρό. Έχω γνωρίσει τα καλύτερα παιδιά εκεί. Πραγματικά το πιστεύω και δεν υπερβάλλω (δεν μ'αρέσει να υπερβάλλω).
Πιστεύω πως ήταν μοιραίο. Η Λευκάδα με αλλάζει κάθε καλοκαίρι. Γίνομαι διαφορετική, καλύτερος άνθρωπος, σαν να λέμε. Αυτά τα παιδιά τα αγαπάω. Με κάνουν να νοιώθω μοναδική! Μαζί διαλύουμε τον μύθο που λέει ότι δεν υπάρχει φιλία ανάμεσα σε άντρες και γυναίκες.

Επίσης, ένα σημαντικό άτομο στην ζωή μου είναι η Ειρήνη. Από τις καλύτερες κοπέλες που έχω ποτέ γνωρίσει!  Ένα συμπαθέστατο άτομο που υπερλατρεύω και δεν θα ξεχάσω ποτέ μου.

Νομίζω πως τον τελευταίο μήνα έχω γνωρίσει ακόμα ένα μοναδικό πλάσμα, που θα μου αλλάξει την ζωή. Θα δείξει...


Αυτά για αρχή! Καλημέρες! 

2 σχόλια: